Deel dit artikel

“Als eigenaar van een horecazaak aan de Overtoom had ik geen pensioenregeling”, vertelt Rob van Boordt uit Amsterdam. “Daarom ben ik in 1994 gestart met het “Bonusplan” van Spaarbeleg, later werd dat Aegon”.

“In het begin groeide het kapitaal aardig, maar later niet meer. Er leken ook steeds meer en hogere kosten aan verbonden. Daarom sloot ik me aan bij de actie van Vereniging Woekerpolis.nl en ConsumentenClaim, toen ik uit de media begreep dat ook ik een woekerpolis had”, aldus Van Boordt.

“Hoe meer mensen meedoen, des te sterker staan we. Maar wat me echt over de streep trok, is de formule “no cure, no pay”. Meedoen kost niets, en ik loop geen extra risico. Het alternatief zou zijn dat ik een advocaat moest inhuren, en daar had ik geen zin in en geen geld voor.”

“De procedure duurt lang, maar daar heb ik geen probleem mee. Ik wacht gewoon af, en raad anderen aan dat ook te doen. Intussen draag ik mijn steentje bij als actief lid van het klantenpanel van ConsumentenClaim. Het is voor de goede zaak, dus ik doe het met alle liefde.”

Misschien heb jij ook wel een woekerpolis. Zeker weten? Check het via het overzicht van ConsumentenClaim.


Deel dit artikel